Композиція за стилістичними рисами та оформленням є чутливою та делікатною. Художник майстерно відтворює класичні форми своєї епохи з блискучою оригінальністю та наповнює полотно чудовим колоритом. Автор показує сліпучу манеру відтворення зображень з втратою контурів у темних кольорах, які надають його фігурам ніжного вигляду. Богородиця підтримує Христа, який простягнутою лівою рукою благословляє немовля Івана Хрестителя у лівій частині полотна. Святий Іван уже одягнений у звірині шкури, які він носитиме, коли проповідуватиме в пустелі. За ним стоять два ангели. Цей сюжет розгортається на тлі пагорба та мінімалістичного пейзажу. Оригінальна картина дель Сарто демонструє його все більш маньєристичну елегантність у кольорах, складній штучній композиції та елегантно вишуканих позах, які, однак, передають емоції з великою безпосередністю. Ця робота схожа до дещо меншої композиції Андреа дель Сарто, датованої приблизно 1517–19 рр., яка зберігається в колекції Уоллеса в Лондоні.