Погрудне зображення молодої дівчини, вона дивиться прямо на глядача. У портретованої – засмагле обличчя, чорне хвилясте волосся, розділене на прямий проділ, що збігає на плечі двома невеликими пасмами. Жінка одягнена у білу сорочку, на шиї шість низок червоного та оранжевого намиста. Тло охристо-зелене, навколо голови дівчини коричневе коло із синьою смугою. Нижній та бокові краї аркуша обведені оранжевою смугою. На звороті начерк олівцем: дівчина в короні сидить із простягнутою вперед рукою, під нею зображена ще одна жіноча постать, котра стоїть, а також дві жіночі голівки. Праворуч – два поясні зображення жінок: руки однієї із них складені внизу, інша – тримає птаха. Ймовірно, це ескізи до композиції «Плач Ярославни». Більшість творів Бойчука було знищено після розстрілу його радянською владою у 1937 році. Але деякі твори Михайла Бойчука вдалося зберегти завдяки львівській художниці Ярославі Музиці, яка з 1914 року (коли М. Бойчук вимушено залишив Львів, покинувши картини у своїй майстерні) зберігала твори митця та його невеликий, але значної наукової вартості архів. Фонд Ярослави Музики зберігається у ЛНГМ. Вірогідно, те, що ми можемо бачити зараз, – це лише ескізи, підготовчі начерки до більшого.