У першому варіанті ця композиція Б. Пінеллі була поміщена у виданому в Римі у 1814 р. альбомі під назвою Raccolta di 50 costumi li più interressanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli (Зібрання 50-ти найцікавіших живописних костюмів з міст, місцевостей та сіл різних провінцій Неаполітанського королівства). Львівська композиція 1816 року горизонтальна на відміну від вказаної вище гравюри у квадратовій рамці. На передньому плані зображені молода жінка та юнак, що розмовляють. Жінка вбрана у яскравий національний одяг з розшитим золоченими візерунками блакитним фартухом, отороченою жовтими стрічками синьою камізелькою з обшлагами, з хусткою на голові, взута у добротні темні черевички. Вона простягла руку до юнака, що стоїть спершись на довгу палицю. Він вбраний у довгий синій, оторочений червоним камзол, накинутий поверх світлого жилету, жовті сподні та білі гольфи до колін; на голові – широкий капелюх. Фігури персонажів розмальовані яскравими акварельними фарбами, серед яких переважають жовтий, синій, червоний та бордовий кольори. На дальньому плані гірська вершина та фрагмент міської забудови з високою вежею справа – очевидно, це місцевість Кастельпіцуто (Кастельпіццуто) у гірській долині в самому центрі Апеннін між сучасними провінціями Кампанія, Молізе та Лаціо.