Композиція, згідно з авторським підписом на звороті роботи, є, вірогідно, варіацією на тему реального об’єкта, або ж своєрідною пропозицією до вирішення керамічної стіни будівельного технікуму. Однак наразі більше інформації стосовно цієї роботи виявити не вдалося. Проте з погляду формального вирішення ця картина Арнольда Шаргородського є суголосною практикам радянських художників, які практикували розробку абстракції такого типу (наприклад, серія «Сигнальна система» 1957–1962 рр. Юрія Злотнікова (1930–2016). Проте споріднені мотиви безперечно відомі й у напрацюваннях авангарду, зокрема супрематистів, авторів школи «Баугауз» і багатьох художників-абстракціоністів, що загалом ускладнює встановлення точного джерела інспірації, але надає змогу стверджувати, що Арнольд Шаргородський у своїх практиках 1970-х років досліджував візуальну мову інших митців з метою розбудови власної. Власне, у цій композиції ми можемо виявити виразні пошуки гармонії двовимірних геометричних форм на площині та детальну розробку колориту й тонального вирішення. Наголосимо, що автор загалом таким чином формує просторовість і неординарний динамічний декоративізм, де немає гострих контрастів, а теплі партії врівноважують холодні, так само й ахроматичні акценти доповнюють поліхромію. Також відзначимо, що символічна форма, розроблена художником, також має безперечний зв’язок з архітектурно-будівельним контекстом і до певної міри містить перегук з картографічним плануванням.