Робота формально суголосна до картини художника «Червоний кіт» (Ф.Шар.Арх.ЛКГ-34, вересень 1974 р.). У стилізовано-декоративній манері зображено тварину (бика), що обернений до глядача головою у фас. Гама загалом холодна, а трактування тіла істоти споріднене до практик Михаїла Штейнберга (1933–2007 рр.), як львівського (до 1974 р.), так і єрусалимського періодів з характерними видовженнями-деформаціями об’єктів. Проте під цим загалом не надто характерним мотивом для практики Арнольда Шаргородського розташована композиція з окремими геометричними елементами, що є цілком властивим авторові, отже верхнє зображення могло бути нанесене, як зазначав сам автор, при спробі підготовки до транспортування роботи за межі СРСР (1976 р.).