Робота з неаполітанської серії. Композиція відома з альбому Raccolta di 50 costumi li più interessanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli (Collection of 50 most interesting picturesque costumes from cities, towns and villages of different provinces of the Kingdom of Naples), виданому в Римі в 1816. Перед тим гравюра була опублікована 1814 року в альбомі з аналогічною назвою, але у чорно-білому варіанті і в квадратній рамці. Та композиція Пінеллі повторювала, з деякими змінами, розмальований офорт римського художника Антоніо Дзабаллі (Antonio Zaballi, 1738–1785), виконаний за рисунком Алессандро д’Анни і опублікований у 1792 році в Неаполі – Raccolta di Varie vestiture che costumano nell Città, Terre e Paesi in Provincie diverse del Regno di Napoli, edito a Napoli da Nicola Gervasi e Vincenzo Talani nel 1792. «Львівська» гравюра менш деталізована, але більш динамічна. Молода жінка підійшла до юнака, що сидить на камені. На ньому військова форма – синя куртка, червоні сподні та білі панчохи. На голові чепець-кокуццоло (cocuzzolo); капелюх, який одягали поверх чепця, лежить поруч, на камені. Юнак спирається на палицю, яку тримає у лівій руці, другу руку простягає вперед, бажаючи зупинити жінку. Та спокійно дивиться на нього, зігріваючи руки у муфті. На ній довга синя спідниця, поверх якої одягнений голубий фартух, на голові червоний чепчик із золотистими стрічками. На шиї виділяється ланцюжок з хрестиком. Дія відбувається на одній із вершин. Тлом композиції служать низькі дерева, гірський хребет та хмари на небі. Афраґола (Afragola) – місто на північ від Неаполя, у XVIII–XIX ст. один із найрозвиненіших регіонів області Кампанія. На початку ХІХ ст. центр Каморри (Camorra) – неаполітанської мафії.