Поряд із динамічними необароковими та неоромантичними алегоричними композиціями, граційними фігурами у дусі «неофлорентизму», монументально-декоративними скульптурами та надгробками, Т. Баронч створив численні портрети: академічно виважені, художньо узагальнені, з чіткою архітектонікою, ретельним відтворенням індивідуального обліку та психологічних ознак. Джерелом їхньої інспірації стала традиція римських портретів, творчо інтерпретована скульптором в єдності інтегрувальних та індивідуалізувальних начал. Серед кращих у доробку скульптора – «Погруддя Баронча» (1883–1885), в якому за урівноваженими класицистично-академічними формами проглядають одухотвореність, думка, життя. На відтворення представника кліру вказує Книга набутків Національної галереї міста Львова 1911–1947 рр., де під позицією 729 зазначено: «погруддя о. Баронча, автор Т. Баронч», і типове клерикальне вбрання (roman collar). Враження осяяності внутрішнім духовним світлом створює контраст м’якої гладкої ліпки обличчя та фактурних кучерявих волосся і бороди. Витонченості зображенню надають графічність і чистота ліній – овалу обличчя, великих мигдалеподібних очей, губ, брів. Особливістю образного рішення твору є поєднання внутрішньої зосередженості, ліризму, піднесеності, душевного спокою.