Чільне місце у доробку Т. Баронча посідають портрети представників львівської шляхти та інтелектуально-творчого середовища, які відвідували розташовану в готелі «Краківський» на пл. Бернардинській (нині – площа Соборна) робітню скульптора, що перетворилася на популярний у місті літературно-художній світський салон. Славу Т. Барончу як портретисту здобули виразність і репрезентативність зображень, швидкість їх виконання, вправне відтворення індивідуальних рис. Серед жіночих образів, створених майстром – портрет графині Феліції Камелло, доньки графа Тадеуша Туркула, у середині ХІХ ст. – власниці першого у Львові неоготичного палацу на вул. Пекарській, 50а. На відміну від більш пізніх, вишуканих та органічних жіночих образів, зображення дещо статичне, підкреслено репрезентативне, надмірно деталізоване, з ретельним відтворенням розкішної декольтованої сукні, декоративного букета, зачіски, позначене ідеалізацією та нівелюванням вікових ознак. На шляхетне походження вказують пряма постава, спокійна впевненість, почуття власної гідності, що відповідають принципу «noblesse oblige».