Пейзаж Р. Турина «На околиці міста» позначено поєднанням міметичних принципів і досвіду капізму, з властивим йому відображенням дійсності в градаціях вібруючих кольорів. Імовірність капістичних інспірацій підтверджує навчання Р. Турина у Юзефа Панкевича – натхненника групи КП, та виїзд художника разом із її учасниками до Парижа у середині 1920-х рр. Так, з естетикою капізму твір споріднюють осмислення натурного мотиву як приводу для побудови хроматичної гармонії та акцентування на якості живописної матерії й поверхні картини, змережаної міріадами подовжених тремтливих мазків. Особливістю полотна є відтворення оповитого сутінковим вологим туманом осіннього краєвиду завдяки «викликанню» із домінантного сіро-рожевого біло-сірих, зелених, синіх тонів. Привертає увагу горизонтальна структура композиції та виструнчення будівель, лінії горизонту й безлистих дерев вздовж ріки.