Особливістю творчості К. Звіринського є осмислення матеріального світу як сповненого Божественних енергій, віддзеркалення волі Творця. Творче кредо художника відображають рядки апокрифічного Євангелія, відтворені у рукописному тексті, за життя К. Звіринського розташованому у майстерні: «Розлупаю колоду – бачу Тебе, підніму камінь – і там Тебе знайду». У полотні «Осінь» (1965) виразу пантеїстичних переконань митця про єдність Бога і світу, душі і світу, душі і Бога слугувало постімпресіоністичне формотворення, засноване на зведенні видимого до посутнього в зіставленнях колірних площин. Аспектом художнього образу є актуалізація фольклорних уявлень про ліс як віддалений, некультивований простір, протилежний дому в архаїчній опозиції «чужий – свій». Напруги пейзажу надає уявлення про ліс як небезпечний лімінальний (перехідний) локус, асоційований із перепонами, їх подоланням, пошуком, шляхом. Як утілення абсолютної екзистенційної самотності сприймається зображення покинутого білого пса на пагорбі поміж могутніх стовбурів дерев. Драматизму образу надають контрасти світлого і темного, теплого й холодного, примарне освітлення й місяць на зловісному небесному тлі. Водночас у роботі порушено проблему чужинності оточенню, що імовірно має соціальний підтекст. У творі її візуалізовано сторонністю домашньої тварини віковічним хащам, що є домом для зображених праворуч птахів. Постімпресіоністичними «маркерами» роботи є нівеляція тривимірності, щільний кольоропис, утвердження самоцінності картинної площини.