На лицьовій частині аркуша представлено акварельну поліхромну копію автопортрета Даніеля Мейтнеса-старшого, виконаного за живописним оригіналом 1630 року. Художник ретельно передає композиційні та стилістичні особливості фламандського живопису першої половини XVII століття, зосереджуючи увагу на фактурі обличчя, вишуканій колористиці та бароковій світлотіні. Автопортрет є прикладом композиційної врівноваженості: постать зображено у тричвертному розвороті, з легким нахилом голови, що підкреслює інтроспективний характер образу. Обличчя, відтворене з особливою увагою до індивідуальних рис, передає стриману впевненість і внутрішню гідність мистця. Поліхромна акварель дозволяє точно передати теплі вохристо-червоні тони обличчя, м’яку градацію тіней. Погляд спрямований трохи осторонь від глядача, що створює ефект внутрішньої зосередженості. Особливу увагу приділено відтворенню тканин: комір зі щільно вкладеного мережива подано легкими, майже прозорими мазками, що контрастують із глибокими тонами темного одягу. Завдяки цьому акварель не лише зберігає портретну відповідність, а й актуалізує тонкі барокові ефекти гри світла на різних поверхнях. Волосся та борода митця подані з ледь розмитими контурами, що додає образові м’якості й живописної виразності. Ця копія є прикладом глибокого аналітичного засвоєння традицій фламандського автопортретного живопису, де індивідуальне трактування поєднано з бароковою естетикою стриманого драматизму та вишуканої простоти.