На листі подано оплічний портрет польського художника Юліуша Фортуната Коссака, виконаний у техніці рисунку вуглем. Рисунок є копією за посмертним портретом, створеним Леоном Яном Вичулковським 1900 року (оригінал – пастель). Зображення трактоване узагальнено, з акцентом на основних пропорціях та силуеті голови. Погляд моделі спрямований дещо вниз, що відповідає вихідному твору, у якому підкреслено спокій та зосередженість образу. Художник передає характерні риси портретованого – дещо видовжене обличчя, вуса, бороду, високе чоло. Лінії відтворено чітко й стримано, без докладної проробки фактури та деталей одягу. Штрихування застосовано обмежено, воно лише позначає об’єм та анатомічні акценти. Порівняно з оригіналом Леона Яна Вичулковського, виконаним у м’якій пастельній манері з багатою нюансованою тональністю, рисунок має більш академічний і дослідницький характер. Тут збережено загальну композицію та впізнавані риси моделі. Таким чином, рисунок є зразком копійної практики Юліана Зайця, спрямованої на фіксацію морфологічних особливостей портретованого та дослідження творчості інших європейських мистців.