У центрі динамічної композиції зображений фавн, повернутий на три чверті вліво, котрий грає на чорній флейті, а справа біля нього – інша химерна постать, котра лівою рукою обіймає німфу, а в правій, піднятій вгору, тримає палицю. З лівого боку, спиною до глядача, зображена, очевидно у танку, друга німфа. Вакхана́лії (лат. Bacchanalia, від Bacchus) – містичні свята на честь бога Вакха (Бахуса, Діоніса), які поширилися зі Сходу (Фракії) на терени Давньої Греції та Італії. Набули особливої популярності по всій Італії з II ст. до н.е. Вакха вшановували як молодшого з олімпійських богів, бога виноградарства і виноробства, веселощів, натхнення й екстазу, покровителя рослинності, символу відродження природи. На початку XX ст. помітно зросла зацікавленість до дещо призабутих в XIX ст. античних тем, які почали сприймати інакше, ностальгічно. В цей час набули міці процеси перегляду мистецтва Стародавньої Греції. Митці різних країн жадібно вивчали твори різних періодів історії Греції і відтворювали імпульси призабутих епох у своїх творах. Яцек Мальчевський нечасто звертався до античних сюжетів, хоча іноді робив спроби поєднати античність із сучасністю, як, наприклад, у представленій роботі.