На білому тлі зображено дві менори з усіма запаленими свічами та два стилізовані профілі голів бородатих чоловіків у кіпах. Менори відтворені у парі з профілями: одна у верхній партії роботи, інша – у нижній. Поруч верхнього чоловіка зображено розгорнутий білий сувій на дерев’яному валку (ацей Хаїм) з руків’ями з обох боків. Однак на цьому пергаменті (папері?) написів немає, відповідно складно стверджувати, що саме мав на увазі автор. У правому нижньому куті вказана літера ש, зображення якої можна побачити на мезузах (перша літера одного з імен Бога), на дрейдлі (позначення штрафу в грі), також має серію позначень у кабалі. Як зазначав сам художник, ця робота належить до його «каббалістичних речей», котрі, однак, є радше спробою розповіді про історію своєї родини та своє походження, аніж виявом релігійної самоідентифікації. У збережених інтерв’ю автор зазначав свою позаконфесійність і визнавав рівність у питаннях богопізнання та богоспілкування всіх авраамічних релігій.