Олівцем на папері зображено натурний портрет дівчинки (вік, імовірно, 3–3,5 роки) на стільці з дерев’яною спинкою та м’яким сидінням. На дитині сукенка з відкладним коміром, волосся середньої довжини зав’язане у два «хвостики» з двома вузькими атласними (?) бантиками, на ногах короткі шкарпетки з гофрованим верхом. Вираз обличчя дівчинки дозволяє стверджувати, що позування тривало певний час і було втомливим. Такого типу натурні рисунки були доволі поширеними як у підготовчому сенсі, так і під час поточної художньої практики. Наприклад, суголосні рисунки дітей та юнаків (Ф.Шар.Арх.ЛКГ-48) Кузьма Петров-Водкін (1878–1939) виконував на різних етапах практики (рисунок дитини з ведмедиком 1926 року, ілюстрації тушшю 1932 року чи натурні рисунки 1937 року). Питання позування дітей доволі ретельно відрефлексовано у відомих щоденниках та нотатках художниці-авангардистки Аліси Порет (1902–1984), учениці К. Петрова-Водкіна, яка тривалий час займалась оформленням дитячих книг та журналів (із 1920 до 1980-х років).