Ескіз до розпису із серії «Руські зодчі», виконаний у співпраці з Юлією Подоговою. У роботі, присвяченій архітектурним практикам XVIII століття, можна простежити вияви єлизаветинського бароко, суголосних класицизму споруд та локальних версій палладіанства й неоготики на прикладі творів Василя Баженова та Матвія Казакова. У застосованих автором стилізаціях є як впізнавані об’єкти, так і варіації на тему тогочасних архітектурних пошуків, де можна було простежити пряме цитування актуальних тенденцій та спроби осмислення традицій місцевої архітектури з урахуванням поточного стильового контексту. Як і в інших ескізах з цієї серії, визначальним є символічно-алегоричний підхід зі збереженням ідейної ієрархії, де основного персонажа, зодчого, зображено найбільшим, а результати його інтелектуальної праці є пропорційно зменшеними – масштабні собори й силуети палацово-оборонних споруд, антикізована жіноча фігура й постаті величних морських німф, що тримають земну кулю. Фігуру архітектора композиційно трактовано на зразок іконографії євангелістів, коли їх зображували сидячи на стільці біля стола з Євангелієм. Ця монументальність, яку автор максимально наголосив за допомогою тонального вирішення ескізу, визначає строгий та урочистий підхід до розкриття образності. Колорит ескізу холодний, з окремими теплими партіями, змішаний з ахроматичними компонентами, що увиразнює ідеї суворості й регламентованості, притаманні цьому часовому контексту.