Ескіз, вірогідно, призначений для того ж архітектурного простору, що й Ж-8181 та Ж-8183. У лівій частині є незамальований прямокутний простір, що міг позначати як двері, так і дверний портал. Специфіка трактування зображення та насиченість його окремими образами, стилізованими декоративним чином, не надає змоги детально відтворити приналежність об’єктів. Однак це дозволяє припустити, що автор зафіксував образи дослідження космічного простору, інспіровані як текстовими, так і візуальними роботами. У цьому контексті маємо на увазі вплив кінофільмів, операторських рішень і спецефектів Павла Клушанцева. Передусім мова про фільм «Планета бур» (1961) та його ремінісценції, зокрема у популярній фантастичній стрічці Стенлі Кубрика «2001: Космічна Одіссея» (1968) (за Артуром Кларком), що був продемонстрований в СРСР у межах VI Міжнародного кінофестивалю 1969 р. у Москві. Розбудована художником образність насичена як у колористичному й формальному, так і в емоційному вимірі. Контрастні колірні партії й тональні акценти, застосування імітації падіння об’єктів, що нагадують метеорити, неземні ландшафти й небокрай, проведення фахівцями у стані невагомості маніпуляцій, що можуть мати дослідницький характер – все це відображає кінематографічні моменти, але також може бути частиною фантазії на межі сну про космічне майбутнє.