У невеликій бронзовій статуетці автор звертається до образу античного персонажа – мисливця Актеона, який згідно з «Метаморфозами» Овідія під час полювання побачив богиню Діану (Артеміду), що разом із німфами купалася у річці. Розгнівана богиня перетворила юнака на оленя, і його розірвали власні пси. Робота виконана під впливом творчості Бенвенуто Челліні, зокрема його видатного «Персея з головою Медузи» (1554). Автор цього твору лише у невеликих деталях – маленьких оленячих ріжках на голові персонажа – конкретизує образ. Основним авторським завданням було передати пластику оголеного тіла, яке можна було б оглядати з усіх сторін. Опорна права нога та зігнута в коліні ліва повторюють ті ж елементи у скульптурі Б. Челліні. Близькі за аналогією трактування опущеної вниз та зігнутої в лікті правої руки та лівиці, високо піднятої догори. Натомість голова і торс Актеона обернені вліво, від чого фігура стає більш динамічною порівняно зі статуєю Персея. Скульптура відлита разом із невеликим квадратним подіумом.