На лицьовій частині листа зображено авторські варіації графічних творів німецького художника Артура фон Кампфа, зокрема варіацію на тему одного з його автопортретів, а також поширені у практиці цього художника типажі. Відзначимо, що у період, коли Юліан Заяць перебував у Берліні, роботи Артура Капмфа були присвячені як соціальним портретам, так й фіксації образів сучасників. Згодом, після приходу до влади Адольфа Гітлера, Артур фон Кампф (додаток «фон» у його прізвищі з’явився 1921 року) вступив до НСРПН (Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини) та був внесений особисто А. Гітлером до Gottbegnadeten-Liste як один з найвидатніших мистців Третього Райху. Зазначимо, що з того часу роботи Артура фон Капмфа здебільшого були присвячені пропаганді цінностей та естетики нацистів, зокрема культивуванню образів, пов’язаних з чистотою раси (т.зв. ідея Blut und Boden). Однак у час, коли Юліан Заяць звертався до вивчення малярства та графіки Артура Кампфа, останній був прикладом реалістичного дослідження та розбудови психологічних портретів представників різних верств населення. Серед робіт Артура фон Капмфа, так само як й у випадку з Юліаном Зайцем, знаходимо копії-репліки видатних мистців минулого, зокрема Антоніса ван Дейка (як у роботі з інвентарним номером Ф-З-Арх-ЛГМ-5/2). Перший оплічний портрет на графічному листі – копія з автопортрета Артура Кампфа, на якому бачимо чоловіка середнього віку з виразною алопецією волосяного покриву голови, характерними для тогочасної моди вусами (суголосними, наприклад, з образом Пауля фон Гінденбурга (1837–1934) та гострим зосередженим поглядом. Частина верхнього одягу подана з певною стилізацією, але можна побачити характерний комірець-стійку. Поруч цього портрету по центру листа бачимо оплічне зображення хлопчика з коротким темним волоссям, м’якими рисами обличчя та у характерному для того часу підлітковому вбранні. Під зображенням хлопця – портретне зображення торса літнього чоловіка з бородою та вусами, вірогідно єврея (на голові у нього кіпа), який музикує на гітарі й з огляду на міміку – співає. З правого боку від центрального зображення хлопчика – зображення частини торса бородатого чоловіка у міському строї. На звороті графічного листа зображено оплічну постать літнього чоловіка з вусами у міському строї того часу, людину подано майже у профіль. Тут варто відзначити, наскільки ретельно художник прагне як відтворити портретні риси чоловіка, так і наголосити на своїй спорідненості естетиці європейського барокового мистецтва. Зазначимо, що як це зображення, так і зображення на лицьовій частині листа подані як медальйон, де частина тла позначена умовним штрихуванням.