На лицьовій стороні виконано акварельну копію автопортрета Ежена Делакруа, створеного у 1837 році. Робота вирізняється тонким моделюванням обличчя за допомогою прозорих шарів акварельної фарби, що дозволяє зберегти ефекти, характерні для оригіналу. Композиція витримана у півфасовому повороті, з ледь помітною асиметрією, що надає зображенню динаміки та психологічної глибини. Особливу увагу приділено виразу очей і характерному нахилу голови, що створюють образ мистця, зосередженого, внутрішньо зібраного, водночас емоційно напруженого. Художник зберіг основні формальні ознаки оригіналу: делікатне тональне моделювання обличчя, фактуру волосся, приглушену тональність у трактуванні постаті, що гармонійно узгоджена з тлом. Попри те, що копія не відтворює специфіки олійного живопису, вона інтерпретує його крізь призму акварельної техніки, що вимагає іншого підходу до побудови об’єму та фактури. Водночас копія зберігає головне – інтонацію образу, пластичну виразність та індивідуальність автопортрета Ежена Делакруа; загальний настрій суголосний романтизму. Можна припустити, що ця акварель є частиною навчального циклу або самостійною спробою відтворити виразні засоби великого французького романтика у контексті академічної студії. На звороті аркуша представлено три графічні копії з рисунків Макса Конера 1891 року – підготовчих студій до портрета кайзера Вільгельма II. Композиції виконано у м’якому олівці з точним відтворенням лінійної структури оригіналів, а також характерного для Макса Конера ритму штрихування та роботи з контрастом. Центральне місце займає зображення голови кайзера в офіційному військовому строї у фас з орденом святого Іоана. Постать у легкому ракурсі, із чітко окресленим силуетом носа, вилиць, підборіддя, що підкреслює монументальність образу та класичну стриманість композиції. Поряд – дві додаткові студії без головного убору та військових відзнак. Копії зберігають конструктивну логіку оригіналів, зокрема зважене застосування світлотіні для моделювання об’єму, точність у вираженні. Ці рисунки водночас слугують вправою з відтворення історичного типажу та вивчення графічної мови німецького академізму кінця XIX століття. За характером виконання ці рисунки свідчать про глибоке занурення у матеріал, уважне ставлення до стилістичних особливостей епохи та прагнення не лише копіювати, а й осягнути образотворчу логіку автора. Лист є фрагментом навчального чи самостійного дослідницького проєкту, що поєднував у собі західноєвропейську романтичну та академічну традиції в їх французькому й німецькому виявах.