Дослідницький рисунок за мотивами творів мистців Лясля (?) та Конера (?) репрезентує уважне студіювання чоловічих портретних типажів, притаманних європейському академічному живопису другої половини ХІХ століття. На аркуші зображено двох чоловіків – обох в оплічному форматі з ракурсами, близькими до профільного положення, що надає змогу глядачеві сконцентруватися на характері ліній обличчя, формі черепа, зачісках, вусах, міміці, одязі та загальному силуетному зчитуванні. Перший портрет належить до зрілого чоловічого типажу. Зображений літній чоловік із виразними рисами віку: сиве розріджене волосся із залисинами, ретельно підстрижені вуса, серйозне обличчя з правильною геометрією. Його вбрання – класичний костюм з коміром – підкреслює соціальну належність до середовища освіченої бюрократії або академічної інтелігенції. Погляд спрямовано трохи вбік, емоційний стан персонажа врівноважений, навіть стриманий, що відповідає стилістиці офіційного портрета того часу. Художник детально відтворює анатомічну структуру обличчя, приділяючи особливу увагу носові, вилицям, формі вух і посадці очей. Другий персонаж – чоловік середнього віку з густим темним волоссям, пишною зачіскою та розкішними вусами. Образ містить елементи підвищеної репрезентативності: фрак, біла сорочка з високим стоячим коміром, що був популярним у чоловічій моді кінця ХІХ – початку XX століття. Контури обличчя м’яко, але чітко прописані; форма носа, лоба, підборіддя позбавлена гротеску, автор рисунка надає перевагу типологічній точності. Обидва портрети витримані у стриманій академічній манері з помірною світлотіньовою моделлю, добрим знанням анатомії й делікатною передачею вікових ознак. Ці рисунки, вірогідно, є частиною більшого дослідницького циклу, виконаного автором копій з метою глибшого вивчення європейської портретної традиції. Існує висока ймовірність, що вони слугували підготовчим матеріалом для подальших мистецьких пошуків та оригінальних творів самого художника. Така практика копіювання з робіт майстрів попередніх епох була поширеним методом. У цій графічній роботі відчутна не лише вірність джерелам, а й намагання осмислити їх у власному ключі: автор не механічно репродукує портрети, а навпаки свідомо зосереджується на ключових особливостях кожного образу, вибудовує візуальне дослідження, що поєднує академічну школу рисунка з глибоким інтересом до соціально-історичного контексту.