Серія рисункових копій трьох чоловічих портретів засвідчує ретельну студію портретного жанру у його стриманому, але психологічно виразному підході. Усі зображення виконані у техніці академічного рисунка олівцем, з акцентом на точність пропорцій, ліплення форми через нюансовану світлотінь і стриману передачу характеру. Візуальна близькість до графічних оригіналів початку XX століття, передусім Бориса Кустодієва, а також автора Германа (?), дозволяє розглядати ці рисунки як частину свідомого художнього дослідження стилістичних особливостей доби. Перший портрет рисункова копія зображення Ігоря Грабаря з групового портрета діячів мистецького об’єднання «Світ мистецтв», створеного Борисом Кустодієвим. Постать зображена у профіль із ледь помітним розворотом до глядача, що додає образу природності. Риси обличчя моделюються дбайливо, з особливою увагою до характерного вигину носа, форми підборіддя, високого чола та округлості щоки. Окуляри промальовано з легкістю, без надмірної деталізації, однак вони не втрачають виразності, навпаки, стають важливою деталлю образу. Відсутність бороди й волосся надає обличчю чистоти ліній і дозволяє зосередитися на пластиці самої голови, що подана з виразним розумовим напруженням, властивим інтелектуальним портретам того часу. Другий портрет – копія зображення художника-графіка Георгія Верейського, також з портретної серії Б. Кустодієва. На відміну від першого, тут фігура розташована майже у фас, з незначним розворотом плечей, що підкреслює фронтальну симетрію композиції. Волосся коротко підстрижене, обличчя з короткими темними вусами, позбавлене емоцій, але зосереджене. Погляд прямий, проте загострений. У рисунковому копіюванні автор передає рельєф вилиць і тіні під очима, витримуючи тонку межу між портретною реалістичністю й художньою узагальненістю. Військова форма майже не промальована, тому головна увага – на обличчі. Третій рисунок – оплічний портрет чоловіка в сюртуку, створений за оригіналом художника Германа (?). Постать подана у три чверті, голова злегка нахилена вперед, що створює ефект певної зосередженості. Обличчя без бороди й вусів, витягнуте, з високим чолом, прямим носом і трохи втомленим поглядом. Лінії рисунка м’які, але впевнені, акцент зроблено на моделюванні об’єму крізь штрихування, що надає зображенню тонкої психологічної характеристики. У костюмі збережено строгість силуету, характерну для чоловічого ділового вбрання кінця ХІХ – початку XX століття. Попри невелику кількість деталей, портрет вирізняється стриманою виразністю, що тяжіє до образів «камерної» графіки. Загалом ця серія рисункових копій демонструє не лише професійні навички автора, але і його аналітичну увагу до рис облич, ритму ліній, побудови композиції та візуальної психології. Може бути частиною дослідницького процесу художника, який прагнув осмислити портрет у дусі стриманості, з увагою до внутрішньої статики, зосередженості та характеру без декоративного надміру. Така студія без сумніву становить важливу ланку в еволюції власної творчої мови митця.