Фантазійні види та пейзажі Ґварді діляться на дві численні групи, власне «архітектурні капріччо», в яких художник комбінував реальні та вигадані елементи венеційської архітектури, та «романтичні капріччо», в яких на тлі пейзажу поєднувалися комбінації напівзруйнованих архітектурних елементів. На львівському «Архітектурному капріччо» художник зобразив уявний вид з-під портику будівлі на палац із невеликою площею. Стрімка прорисовка пензлем створює багаті світло-тіньові контрасти. Фігури людей, які передані декількома мазками пензля та штрихами пера, зображені майже схематично. Вільний стиль рисунку вказує на те, що він був виконаний як самостійний твір мистецтва. На даний час не виявлено аналогів серед живописних творів Ґварді. Однак, з-поміж творів послідовників Ґварді існують декілька адаптацій цього архітектурного мотиву. Це свідчить про те, що художник неодноразово звертався до нього (його відтворення, зображення). За манерою виконання рисунок наближений до графічних аркушів датованих 1770 – початком 1780-их років.