Скульптура святого відтворена в динамічній позі, з дещо сповільненими рухами. Його повнофігурне, конрапостне зображення з виставленою правою ногою вирізняється чітким контуром. Права рука чоловіка лежить на грудях, у лівій – велика книга. Одягнений святий у довгу сутану з широкими рукавами. Прямі лінії драперій одежі сформовані за допомогою масивних складок, що огортають фігуру, спадаючи вертикальними пасмами з чітко вираженими краями. Вираз відчуження та спокою застиг на обличчі святого, його погляд спрямований донизу. Волосся і борода чоловіка опрацьовані неглибокими заглибленнями плавних хвилястих ліній. У моделюванні скульптури відчутний вертикалізм, сповільнення руху та гладка фактура. У релігійних образах львівської скульптурної школи другої половини XVIII ст. бароковий рух втрачає експресію, на обличчях персонажів з’являється лагідність. Попри стриманість образу, в скульптурній композиції все ж відчутні ноти емоційного бароко.