Робота є біоморфною варіацією композиції з трьох частин, що взаємно перетинаються. Тло нейтральне, ахроматичне. Компоненти контрастують за тоном (чорне та майже біле з мінімальним додаванням жовтого), а колірним акцентом є блакитний елемент, накладений на чорну та світлу форми. Композиція гармонійна та врівноважена, присутня аплікативність. Як і в частині полотен львівського періоду Арнольда Шаргородського, триває стилістичне дослідження потенціалу візуальних практик різних періодів. Суголосні модерністичні пошуки формального й колористичного характеру наявні в роботах багатьох авторів як довоєнного, так і повоєнного часу, зокрема Ганса Арпа, Елія Белютіна, Володимира Лебедєва, Маргарити Павезі Маццоні, Хуана Міро, Кошіро Ончі, Мерет Оппенгейм. Глядач знову зіштовхується з особливою відкритістю художника до пошуків й експериментів, яка передбачала апробації результатів різних, інколи взаємозаперечних досвідів.