Найімовірніше, ця робота виконана поверх іншого твору. Про це свідчить помітний активний фон, який проступає під осипами верхнього шару живопису. Перед глядачем розгортається краєвид з деревом на невисокому поземі, на другому плані – міст з аркоподібним проїздом. Стилістика та характерна знелюдненість вірогідно є алюзією на практику представників «Ордена злиденних живописців», зокрема Шолома Шварца. Арнольд Шаргородський в одному зі своїх інтерв’ю зазначав, що коли він виставляв свої твори на виставках у Львові, його пейзажі були позбавлені фігуративної присутності людини, їх критикували за відсутність гуманістичного виміру. Така практика була поширена серед локальних львівських модерністів. Зокрема суголосний за настроєм та формальним підходом твір Єжи Меркеля «Дорога» (1927) є у колекції Галереї.