Як й у випадку з Ф.Шар.Арх.ЛКГ-57, робота найімовірніше є ситуативним натурним етюдом з особистого простору. На це вказують складені на другому плані у невеликі стоси книги (можливо, художня література, – дизайн обкладинок характерний для тогочасних видань, призначених для більш масового читача) та прозора склянка з канцелярським приладдям, зокрема кольоровими олівцями. На передньому плані в центрі зеленого столу (полиски вказують на те, що це не сукно, а саме стіл) розташована відкрита книга. З огляду на те, що всі рядки на сторінках короткі та відцентрові посередині, це – поетичний (ритмізований) текст. Між сторінками лежить яблуко одного з ранніх місцевих сортів, яке автор залишив як своєрідну закладку. Сумнівно, що у цьому випадку художник вбачав специфічний символічний зміст, тут основною є радше побутовість, яка трактована доволі лірично. Манера виконання предметів близька до імпресіоністичних практик, але є доволі реалістичною.