Композиційним центром напрестольного хреста є Розп’яття – поширений сюжет серед професійних та народних майстрів. Розп’яття з с. Іванівці виконано наслідуючи Візантійську традицію. Ісус прибитий до хреста чотирма цвяхами, його ноги розміщені паралельно, а долоні відкриті. Майстер зобразив Спасителя мертвим – очі заплющені, голова нахилена праворуч. Про прагнення автора до анатомічної схожості свідчить ретельно пророблене обличчя святого, його грудна клітка, руки та ноги. Терновий вінок вирішений у вигляді двох переплетених валиків, між якими виринають колючки. Декоративності композиції надає пов’язка на стегнах, закріплена великим вузлом. Скульптурне зображення сповнене наївної реалістичності. Нечисленними засобами, притаманними народному мистецтву, скульптор передав невимовні муки Христа.