У першому варіанті ця композиція Б. Пінеллі була поміщена у виданому в Римі у 1814 р. альбомі під назвою Raccolta di Cinquanta Costumi li più interessanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli («Зібрання п’ятдесяти найцікавіших живописних костюмів з міст, місцевостей та сіл різних провінцій Неаполітанського королівства»). Львівська композиція 1816 року горизонтальна на відміну від вказаної вище гравюри у квадратній рамці. На передньому плані зображена молода жінка та юнак-мисливець, які стоять біля межового каменя, вдивляючись у далечінь. Туди ж вліво спрямовує свій погляд мисливський пес, що стоїть поруч. Жінка вбрана у яскравий національний одяг з розшитими золотом візерунками сукнею, спідницею та фартухом, з хусткою на голові, взута у добротні червоні черевички. Юнак у рожевій камізельці, з чорним капелюхом на голові та торбиною через плече, спирається на ціпок. Фігури персонажів розмальовані яскравими акварельними фарбами, серед яких переважають жовтий, синій, червоний та рожевий кольори. На дальньому плані гірський хребет та фрагмент міської забудови справа – очевидно, це місто Трівенто над річкою Тріньйо (Trigno), що розділяє провінції Абруццо та Молізе.