Вагомий пласт доробку М. Сельської сформували пейзажі, що поєднали тонку настроєвість з узагальненням у модерністській парадигмі емпірично доступних природних форм. Чільне місце серед них посіли постімпресіоністичні, позначені виявленням пастозним письмом на самоцінній живописній поверхні засадничих змістів буття. Особливістю пейзажних творів М. Сельської стали постімпресіоністична візуалізація константного, сприйняття міфологем, архетипів, символів народної міфо-фольклорної традиції та створення на їхньому ґрунті ціннісно забарвлених, заснованих на відображенні цілого у частковому «ідеальних версій буття». Якнайповніше концепцію утілюють композиційно урівноважені та замкнені, декоративні, раціонально-структурні, з умовно потрактованим простором зображення селянських обійсть. Різноманітні за художнім рішенням, вони віддзеркалюють аксіосферу народної культури, уявлення про Дім як модель світу, що енергетично діє на відстані, діє ментально, супроводжує людину впродовж життя. Серед них – пейзаж «В Лаврові», створений у селі Старосамбірського району Львівської області – місці народження відомого львівського художника К. Звіринського та поховання, згідно з легендою, сина Данила Галицького Лева Даниловича, на честь якого названо місто Львів. Особливістю краєвиду є творення засобами постімпресіоністичної художньої виразності просякнутого ліричною настроєністю гармонійного мікрокосму – зі старою хижею у медвяному надвечір’ї, біля похилої огорожі, з-поміж копиць і старезних дерев. «Семантичний базовий текст» зображення, що споріднює його із семантосферою народної культури, утворює семантика дерева – асоційованого зі Світовим деревом, розквітом чи згасанням, і копиць, тину, огорожі, – межових знаків природного та впорядкованого людиною, культивованого світу. Важливого значення в образній структурі картини набуває одухотворене зображення дому – втаємниченого свідка часів. Сугестивно-настроєвим складником образу є надвечірнє сонце, що консолідує єдиним тоном та увиразнює теплими акцентами кольороструктуру полотна. Лірично-ностальгійний настрій зроджує колористика, заснована на гармонізації насичених, глибоких брунатних, вохристих, синіх, помаранчевих, тепло-зелених барв.