На аркуші зафіксовано серію портретних зарисовок 29 зображень жіночих та дитячих облич, півфігур та постатей, виконаних у м’якій академічній манері. Більшість із них – це варіації на тему оплічних портретів молодих жінок, доповнені образами дітей різного віку. Композиція не має суворої симетрії й радше наближена до ескізного листа художника, який вивчав типажі, міміку й анатомію обличчя. Лиця подані з різних кутів, зокрема у фас, тричвертному розвороті, профільно, що свідчить про цілеспрямовану студію художником форми. Значна частина зображень зберігає рису камерної стриманості, з ледь помітною емоційністю або внутрішньою зосередженістю. Деякі з них, ймовірно, – вправи з копіювання живописних першоджерел, що було типовою академічною практикою. Є приклади більш вільного трактування образу – тут спостерігається прагнення вловити настрій чи психологічний стан моделі. Окремий портрет літньої жінки або чоловіка з виразно позначеними віковими рисами не вирізняється на тлі інших своєю пластичною насиченістю та прагненням передати фактуру шкіри, що ускладнює ідентифікацію та точну атрибуцію. У частині образів відчитуються риси академічного реалізму, наближеного до портретної традиції ХІХ століття, де світлотіньове моделювання підкреслює об’єм і структуру облич. Низка дитячих зображень позначена м’якістю ліній, легкістю погляду й певною безпосередністю (голова хлопчика зі скривленим обличчям та постать дитини з піднятою ногою) – усе це надає їм емоційної поліфонії. На звороті аркуша – дві фігуративні студії оголеної жіночої натури: одна з жінок зображена сидячи навпочіпки, інша – у динамічній позі з опорою коліна на стілець. Обидва зображення вирізняються анатомічною точністю й уважним опрацюванням пропорцій, що відповідає характеру навчального рисунка з натури. Також на звороті присутнє поколінне зображення фігури чоловіка у військовій формі (вірогідно у техніці сепії), яке вирізняється меншою деталізацією, але зберігає ретельне ставлення до характерних деталей силуету та постави. Загалом можна стверджувати, що рисунок репрезентує комплексну навчальну й студійну практику: від портретного аналізу до роботи з фігурами, що демонструє вміння художника працювати як з емоційними нюансами, так і з пластичною анатомією.