Фігура єпископа поліхромна, представлена у S-подібному силуеті, з розведеними руками та зігнутою лівою ногою. Детально пророблено візерунок на єпископській тіарі. Постать виконана у бароково-рокайльному стилі. Головним для скульптора було передати форму, настрій, емоції, а не достовірно відтворити анатомічну схожість. Єпископ ніби завмер у театральній позі. Основну увагу скульптор приділив обличчю: лице з маленьким гострим підборіддям, виступаючі вилиці, запалі щоки, прямий, чітко окреслений ніс, невеликі, тонкі вуста. Майстер моделює обличчя, виразно відтворивши міміку єпископа. Експресії образу додають динамічні складки одягу. Драперії формують своєрідні абстрактні, вигнуті під різними кутами площини. Спосіб передачі драперій, що обирає Антон Осінський, а також тяжіння до стилізації поз і одягу споріднюють роботи скульптора з творами Йогана Георга Пінзеля.