Погрудний портрет молодої жінки з рум’янцем, повернутої головою у три четверті вправо, а корпусом вліво. Великі блакитні очі портретованої спрямовані на глядача. На ній темна сукня. Зображена на галерейному портреті особа подібна з портретом Мевров Врійдагс ван Волленговен, що зберігається в музеї міста Лілль (Франція), художника Яна Антоніса ван Равестейна. Такий же характерний ракурс портретованої особи та поворот голови. Подібним є і світлотіньове моделювання обличчя, ідентична його карнація. Також дуже докладна подача одягу та прикрас. Відомий дослідних Золотої доби нідерландського мистецтва Ганс Йоахім Рауп зазначив, що розвиток моди був помітним лише в елітарних сферах. А на 20–30-ті роки ХVII століття популярними були костюми й сукні чорного кольору з білими мереживними комірцями, часто у формі брижі. На галерейному портреті вбрання портретованої виглядає скромніше, а на шиї зображені золоті ланцюжки, які звисають на сукню з-під комірця-брижі.