Ескіз, імовірно, із серії розписів, призначених для відпочинкового комплексу. Як і у більшості композицій Василя Польового такого типу, на узагальнено-стилізованому тлі розташовано ряд мотивів, що тематично й образно між собою пов’язані й рівномірно переходять один в одного. Відзначимо, що підхід до декоративного трактування тут виразно превалює, відтак більшість біоморфних образів є радше абстрактними, аніж впізнаваними (як це було, до прикладу, в мозаїках Євгенія Абліна на зеленоградській площі Юності 1969–1970 рр.). Однак за допомогою мотиву риби у лівому нижньому куті та стилізованого амоніта (або ж наутилуса) у правій частині композиції, уява глядача скерована до сприйняття всього простору образів як дна морського, де можна побачити такі форми й таких істот, що складно навіть уявити. Не настільки важлива впізнаваність ознак: чи це коралові поліпи на кшталт актиній, горгонарії або якісь невідомі науці морські безхребетні – основна мета художника створити особливе середовище, де неймовірне стає реальним. Підхід до вирішення колірних партій, гармонізація тональності та горизонтальна розбудова композиції як оповідально-споглядального середовища відповідає функційному призначенню приміщення, а характер застосованої художником образної мови – тенденціям радянського монументально-декоративного мистецтва ранніх 1970-х років.