Із с. Шарпанці збереглося три роботи, що об’єднані однією манерою виконання та спільним трактуванням образу. Скульптури належать одному майстрові та вирізняються графічністю у відтворенні людської фігури. Видовжена постать ангела зображена у русі – це підкреслює зігнута в коліні випнута ліва нога і широко розведені руки. Стрункий силует ангела не вирізняється анатомічною схожістю. Стриманий ритм вертикальних ліній драперій сформований ребристими виступами без плавних переходів з чіткими заломами. Строгу геометрію драперії у нижній частині скульптури згладжує спокійний візерунок верху туніки, змодельований заглибленими площинами неправильної форми. Народний майстер у своїй роботі намагався передати характерну для барокового періоду динамічну позу. Ангел одягнений у довгу туніку з розширеними рукавами. Складки вбрання, змодельовані чіткими площинами з ребристим завершенням, облягають його фігуру. Увага зосереджується на своєрідному обличчі, акуратно обрамленому хвилями ритованого волосся з характерним чубчиком. Обличчя ангела довгасте, з гладким чолом, наведеними чіткими неглибокими лініями контурів очей та широким ротом, емоційно стримане та незворушне.