Один зі зразків експериментальної практики художника, у якому відчутні впливи модерністичного характеру й народного малярства, зокрема живопису і графіки так званих «аутсайдерів». На зеленкавому, доповненому білими короткими мазками площинному тлі, що немов відіграє роль паспарту, розташована відокремлена тонкою червоною лінією прямокутна площина. Всередині – стилізований інтер’єр кімнати з чавунною ванною по центру (модель, поширена у 1960-ті роки – характерний «м’який» скіс з лівого боку) та душем (вірогідно, саморобним, з огляду на специфіку кріплення труб та форму лійки). Стіни кімнати червоно-оранжево-жовтих відтінків, нерівномірних за тоном, на підлозі – червоний паркет, укладений характерною «ялинкою», якого найімовірніше не могло бути у звичайній ванній кімнаті того часу. З лівого боку на стіні зображений стилізований рушник з характерною тасьмою по краю виробу. У ванній сидить оголена жіноча фігура (Дуня) – молода особа з коротким каштановим волоссям, гротескно перебільшеними губами та виразними очима. З душу тече чорна вода, зображена за допомогою конусоподібних смуг різного розміру та товщини. Інтенсивний колорит надає атмосфері яскравого емоційного забарвлення. Також наявні тональні та колірні акценти.