На зеленому однорідному тлі з відокремленою охристою прямокутною смугою у правій частині роботи зображено жіночу півфігуру. Стилістика й формальне вирішення композиції певною мірою інспіровані результатами творчих практик Пабло Пікассо, Хуана Міро та Фернана Леже. Жіноча півфігура, крім шиї та голови, розділена на окремі сегменти, що може бути символічним позначенням різних проявів її особистості. Ліва частина фігури одягнута у характерну блакитну сукню з відкладним мереживним жовтим комірчиком, а права – у жовте пальто з великими чорними ґудзиками та масивним коміром відтінку газової сажі. Крім виразних губ червоного кольору рис обличчя немає – фактично це щось на кшталт маски-личини. Каштанове волосся зачесане пасмами, позначеними геометричними лініями. З лівого боку зачіски невстановлений білий предмет, який може бути бантом чи специфічним головним убором. Загалом ця декоративна робота за своїм трактуванням позначена граничною виразністю та оригінальністю, яка рідко зустрічається у локальних візуальних практиках вказаного періоду.