Горизонтальний прямокутний етюд з наразі невстановленої паркової зони. Манера виконання суголосна реалістичним й імпресіоністичним живописним практикам, є дослідження кольору та фактур. До цієї роботи Арнольда Шаргородського винятково близькою за формальним вирішенням і композицією є полотно чеського художника Яна Бауха «Бельведер» (1944). Колорит холодний, з тональними акцентами. На передньому плані зображено ставок з доглянутою відпочинковою зоною. У глибині композиції – наразі неідентифікований архітектурний об’єкт з колонами на фасаді. Суголосні за типом вирішення паркових зон місця були поширеними на території всього СРСР, і зокрема на теренах УРСР. До прикладу, схожі мотиви у вирішенні ландшафтів можна знайти й у дендропарках «Софіївка» (м. Умань, заснований 1796–1802) та «Александрія» (м. Біла Церква, 1793). Однак немає передумов стверджувати, де саме було зроблено етюд, з огляду на можливі трансформації колориту споруди та підхід до художньої стилізації. Загалом роботі властивий ретельний підхід. Автор надав увагу не натуралістичності відображення, а відтворенню специфічної, дещо меланхолійної атмосфери осіннього парку.