На одній зі сторін невеликого аркушу знаходиться олійний начерк погрудного зображення Богоматері з немовлям у класичному іконописному стилі. Воно займає більшу частину композиції. Тло за постатями сіре. Обличчя і руки персонажів незвичного темно-коричневого кольору, недеталізовані, риси обличчя та пальці ледь намічені. Рука немовляти торкається матері. На жінці червоний одяг та синє покривало, на покривалі біля правого плеча п’ятикутна світло-охриста зірка. Одяг дитини світло-рожевий. На його тлі гарно виділяється темна кисть руки, якою мати підтримує дитину. Німби у постатей різняться. У Богоматері він блакитно-білий з охристою смугою по контуру та такими ж поперечними смугами. В дитини німб темно-жовтий. По зовнішньому краю німби підкреслені темно-зеленою смугою. Лінії побудови лаконічні та влучні, але при цьому зберігають свою плавність, надають композиції округлості та спокою. На іншій стороні аркуша зображена зовсім інша сцена. Навколо високого дерева розташовані чотири жіночі постаті, вбрані у білі сорочки. Одна з них – у червоній спідниці та хустині – розташована спиною до глядача. Вона сидить, поклавши ліву руку на стегно. На другій постаті зелена спідниця, червоний фартух та хустина. Жінка стоїть ліворуч від дерева та розвернута до глядача правим боком. Вона нахиляється до землі та простягає вперед праву руку. Третя постать, одягнена у білу спідницю та фіолетовий фартух, із зеленою хусткою на голові, зображена праворуч від дерева, обидві її руки направлені вгору. Четверта жінка стоїть ліворуч від дерева, правим боком до глядача. Вона простоволоса, у зеленій спідниці, світлому фартуху, голова нахилена вперед. На задньому плані є також два інших дерева та ріка; на протилежному березі, яскраво освітленому сонцем, видніються білі хатки.