Репертуар апокрифічних дерев’яних зображень народних майстрів був досить обмеженим. Найчастіше до нього належали фігури апостолів Петра та Павла. Ймовірно, скульптурне зображення святого є втіленням образу апостола Петра, парним до роботи з інвентарним номером С-І-462. Скульптура, представлена фронтально, відображає повнофігурну, контрапостну постать святого босоніж, з емоційно розведеними руками та виставленою вперед лівою ногою. Худорляве обличчя з високим чолом, випнутими вилицями, прямим видовженим носом та ледь відкритим ротом обрамлене хвилястим коротким волоссям та довгою, проробленою неглибоким ритуванням бородою. Виразні маленькі очі святого випромінюють внутрішній спокій та покору. Його тіло опрацьовано анатомічно узагальнено. Довгий синій хітон та гіматій пророблені неглибокими лініями складок. Скульптура чоловіка вирізьблена стриманою і врівноваженою, без надмірної експресії.