Композиція відома тільки в одному варіанті 1816 року, поміщеному в альбом під назвою Raccolta di 50 costumi li più interessanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli (Зібрання 50-ти найцікавіших живописних костюмів з міст, місцевостей та сіл різних провінцій Неаполітанського королівства), виданого у Римі в 1817 році Джованні Скуделларі. Художник зображує молоду жінку в розкішному національному вбранні – з розшитим золотими нитками фартухом, вбраним поверх білої сорочки і синьої спідниці. Жінка тримає за руку маленьку дівчину, другою вона спирається на ціпок, через плече перекинутий кошик. Подорожні йдуть по гірській стежині. На дальньому плані гірський хребет, під яким видно цитадель маленького міста. Це Бріенца, одне з гірських містечок південної італійської провінції Базіліката, яке у ХІХ ст. входило до провінції Салерно. У колористиці автор використовує сині, червоні, жовті акварельні фарби (одяг подорожніх) та зелені тони при трактуванні крон дерев.