Робота суголосна серії полотен художника, вірогідно, інспірованих каліграфією (зокрема «Композиція» Ф.Шар.Арх.ЛКГ-8, серпень 1974 р.; «Композиція» Ф.Шар.Арх.ЛКГ-36, 13.09.1972 р.; «Композиція» Ф.Шар.Арх.ЛКГ-35, 21.10.1974 р.). У цьому випадку варто відзначити, що автор надає уваги геометризації окремих знакових одиниць, що одночасно взаємопоєднані, внаслідок чого виникає майже орнаментальне плетиво. Відзначимо, що такого типу поєднання загалом були властиві пошукам того періоду, коли знаково-символічні системи деконструювали та переформатовували відповідно до своєї ідеї. Колорит роботи холодний, переважають відтінки зеленого, окремі знакові структури виділені тонально за допомогою білил та відтінків сірого й чорного, що сприяє сприйняттю живописної площини як середовища для тексту.