Ведута, міський краєвид, у XVII – XVIII ст. зазнала в Європі надзвичайної популярності. У Франції ще в XVII ст. працювали майстри ведути, здебільшого фламандського та голландського походження, графіки та живописці. У збірці ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького зберігаються чотири невеликі ведути, виконані Шарлем-Леопольдом Гревенбруком в олійній техніці на мідних пластинах, датовані 1757 роком. Вважається, що це краєвиди Ліона, які, ймовірно, були виконані під час однієї з подорожей художника до Франції. Окрім чотирьох львівських робіт, відомо ще про щонайменше три інші твори його ж авторства, меншого формату, з краєвидами Ліона. Митець виконав роботу з великою ретельністю, приділивши увагу найменшим деталям. На полотні зображено краєвид міста, відтворений з південного заходу в напрямку північного сходу. В центрі можна побачити будівлю собору Іоанна Хрестителя, розташовану на березі річки Сона. Цю панораму можна впізнати й сьогодні. Зображення досить чітке та реалістичне, хоча вдалині, за пагорбами, краєвид вигаданий, адже насправді на цьому місці розташована долина провінції Дофіне. Можливо, художник хотів показати Альпи, які справді видно на обрії в ясну погоду.