Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку зображено чоловіка у пишному вбранні, що свідчить про його високий статус – це, ймовірно, воєвода, представник шляхетського або князівського стану з територій Східної Європи. Зображення виконане у вигляді лінійного графічного малюнка – тонкий контурний рисунок без штрихування чи тіней, але з виразним опрацюванням деталей одягу та атрибутів. Чоловік стоїть прямо і впевнено, у правій руці він тримає булаву – символ влади, командування або військової гідності. Ліва рука притримує на поясі руків’я шаблі або меча. Обличчя прикрашають вуса та борода, зачіска коротка й акуратна. Одяг дуже розкішний і типовий для представників високої шляхти чи князів доби пізнього середньовіччя або раннього нового часу. На голові висока шапка з опушкою, із хутра або тканини, прикрашена пір’ям чи коштовностями. Такий головний убір характерний для шляхти Речі Посполитої. Верхній одяг чоловіка це каптан або кунтуш – довгий плащ із хутряною облямівкою, який має пишні рукави, ймовірно, також оздоблені хутром чи вишивкою. Плащ не застібнутий і відкриває вбрання під ним. Середній шар – це приталений, на ґудзиках чи застібках жупан, на якому видно деталі, схожі на ґудзики або коштовні застібки вздовж тулуба, ймовірно, оздоблений галунами чи вишивкою. Нижній шар одягу складається із широкої сорочки, що виглядає з-під жупана, також видно штани й традиційне взуття – туфлі чи сап’янці, які були типовими для шляхетського костюма. На шиї велика прикраса або ланцюг із медальйоном, який можливо, є символом ордену військовою заслугою. Рисунок чітко стилізований під іконографічне зображення історичної особи. Поза чоловіка урочиста, руки показана у жесті, що підкреслює владу. Немає фону, що концентрує увагу саме на постаті та костюмі. Це зображення, виконане у графічному стилі з метою демонстрації його урочистого статусу. Деталі вбрання, особливо головний убір, жупан і булава, свідчать про його високу посаду – можливо, це гетьман, князь або старший воєначальник XVI–XVII ст. Художня значущість полягає у точності та детальності відтворення історичного костюма, завдяки чому постає вагомим джерелом для дослідження і вивчення традиційної культури. В естетичному аспекті маємо справу із прикладом реалістичного рисунка з особливим акцентом на документальності твору.