Згідно з атрибуцією, наведеною у монографії Ю. Бірюльова «Львівська скульптура від раннього класицизму до авангардизму (середина XVIII – середина ХХ ст.)» (2015), «Портрет Зигмунта Лесневича» створено у Львові 1909 року і тоді ж експоновано на дебютних виставках К. Малачинської-Пайздерської серед інших тринадцяти енергійно модельованих скульптур. За даними І. Хомина («Польська та пов’язана з Польщею скульптура ХІХ – XX століть у Львівській національній галереї імені Б.Г. Возницького. Каталог колекції», 2020), твір датовано часом близько 1911 року. Вірогідно, зображення є портретом Зигмунта Лесневича (1850–1913), згідно з біографічною енциклопедією Марека Єжи Мінаковського, укладеною за некрологами польських газет, – представника шляхетського роду герба Півкозич, графа, маршалка шляхти, власника Великої Слобідки (Великої Мукші). В образному аспекті портрет є втіленням родової гідності, шляхетної стриманості, принципу «noblesse oblige». Пластичними особливостями роботи є статика та спрощення форми в дусі модернізованого класицизму, контрастні щодо імпресіоністичних і сецесійних тенденцій у творчості мисткині 1906–1911 рр. Так, класицистичної вивершеності скульптурі надають симетрія і замкненість абрисів, прямі лінії краватки, гордовитий виразний профіль, що нагадує карбування римських монет. Засобами образної виразності слугують чітке моделювання обличчя і гра світла та тіней.