Вагомим складником творчого доробку Т. Баронча є меморіальна пластика, що, поряд із портретами, здобула майстрові визнання. Зокрема скульптор відомий як автор надгробків для Личаківського цвинтаря, з-поміж інших – надгробку Крувчинських, для якого призначена постать ангела з колекції ЛНГМ. У гробівці знаної у Львові родини поховані Жеґота Крувчинський (1848–1893), лікар, галицький громадський діяч, президент гімнастичного товариства «Сокіл», Юлія Крувчинська (пом. 1872), Войцех Крувчинський (пом. 1877), Здзіслава Крувчинська (1867–1890), Влодзімєж Крувчинський (пом. 1889). Бронзова фігура ангела із збірки Галереї є моделлю надгробка Людвіки Крувчинської – дружини лікаря Ігнатія Крувчинського, померлої 1880 р. у 28-річному віці (Бірюльов Ю. Львівська скульптура від раннього класицизму до авангардизму. Середина XVIII – середина XX ст. Львів : Апріорі, 2015. С. 170). Образно-пластичне рішення твору закорінене в традиційній меморіальній іконографії ангелів, що символізують чистоту та небесний захист, скорботу близьких, охорону душі в потойбіччі, підкреслюють зв’язок зі Всевишнім, нагадують про безсмертя душі та вічне життя. Особливістю моделі є інспірованість необароковим формотворенням, помітна у виразному силуеті й розімкненості скульптурної форми завдяки молитовному зверненню до неба скорботного погляду прекрасних очей. Енергійністю позначено моделювання об’ємів, що створює мерехтливі ефекти світла і тіні та відображає буремний душевний стан. Водночас елегійності й пластичної цілісності зображенню надає плинна вигнута лінія профільного силуету, контрастна щодо спрямованої діагонально вгору голови. Привертає увагу відмінність від галерейного проєкту кінцевого варіанту надгробка (пісковик, 1881), що набув ренесансної «неофлорентійської» вишуканості, романтичної ідеалізованості та еротизму завдяки ритму ліній, урівноваженості, майстерному моделюванню оголених грудей. Показова частотність звернення до образу ангела в меморіальній пластиці межі ХІХ – XX ст., зокрема в надгробках Ф.-Г. Ріхтера (1884), Л. Хожевської (1899–1901), А. Курилович (1899–1901), М. Цемірського (1886) авторства сучасника Т. Баронча Ю. Марковського.