Близько 1900 р. Т. Баронч створив низку жіночих портретів – різноманітних за психологічними характеристиками, витончено лінеарних, романтично-ліричних, із м’якою ліпкою форм. Зокрема вміле оперування відпрацьованим арсеналом портретних прийомів характерне для «Погруддя молодої жінки», що поєднує репрезентативність із майстерним відтворенням миттєвого емоційного стану та індивідуальних портретних ознак. Так, чарівність і темперамент моделі відображено у невимушеному повороті голівки, порухові чуттєвих губ, зосередженому виразі великих кмітливих очей. З м’якою ліпкою обличчя контрастують графічність зачіски, високих брів, повік. Майстерністю позначено відтворення фактур дівочої ніжної шкіри, тонкої сукні, хутра. Дещо «салонного» характеру портрету надає декорування п’єдесталу орнаментально стилізованим букетом троянд. Привертає увагу архітектонічність зображення, пластично-ритмічна і пропорційна узгодженість голови, високого вишуканого постаменту, рамен.