Т. Баронч здобув славу як автор численних пам’ятників, зокрема Адаму Міцкевичу у Дрогобичі (1894), Трускавці (1898), Бориславі (1898) та проєкту монумента поету у Кракові (1884–1885). У конкурсі на зведення останнього (1880–1890) перемогла робота Теодора Ригера, згодом відлита у Римі італійською фірмою «Nelli» й встановлена 1898 року на площі Ринок на перехресті вулиці Сінної та Сукенніце. 17 серпня 1940 року пам’ятник було знищено окупаційними німецькими військами, у 1955 році – відновлено. Нереалізований проєкт Т. Баронча вирізняли надмірна наративність і перевантаженість постатями, серед інших – генія, теракотова модель якого зберігається у збірці ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького, бронзова – у Національному музеї у Кракові. Робота скульптора над монументом припадає на час утвердження наприкінці ХІХ ст. культу А. Міцкевича як «національного генія» польського народу, «національного пророка» та оголошення кількох конкурсів проєктів до 100-річчя з дня його народження. Прообразом скульптури стали численні в європейській художній традиції зображення геніїв як алегорій натхнення у пам’ятниках творчих людей. Чи не найбільш відомим у львівській скульптурі прикладом реалізації образно-пластичної концепції є пам’ятник А. Міцкевичу авторства А. Попеля (1902–1903) на Марійській площі у Львові з постаттю поета, який простягає руку за лірою, що її подає крилатий геній, злітаючи з небес. Стилістичною особливістю погруддя з галерейної збірки є ремінісценції романтизму, помітні у натхненному погляді та напіввідкритих юних вустах. Ідеалізованість, витончена лінія силуету, чуттєвість, м’яке моделювання вказують на інспірації «неофлорентизму», заснованого на творчому переосмисленні творів Донателло, Дезідеріо да Сеттіньяно, Бенвенуто Челліні.