«Автопортрет», вірогідно, етюд, належить до ранніх малярських робіт авторки періоду навчання у Мюнхенській академії мистецтв. Основою образного рішення твору стали утверджена в культурі початку XX ст. ідеологія фемінізму та особливості життєвого кредо мисткині, самовідданої на професійних шляхах. На відміну від більш пізнього, велично-статичного, фресково-монументального «Автопортрета у святині» (1923), зображенню притаманні імпресіоністична імпровізаційність, широкий вільний мазок, тонке нюансування зближених оливково-сірих та оливково-вохристих барв. Силу характеру і волю відтворено стрімким тричетвертним поворотом рамен, наче розвіяним волоссям і спрямованим на глядача незалежним поглядом великих карих очей. Привертає увагу експресивність силуету, увиразнена сріблясто-золотавим світлим тлом, характерна для низки дрекслерівських скульптур.