Композиція відома у двох варіантах. Перший – для альбому Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi («Зібрання п’ятдесяти живописних костюмів»), виданому в 1809 році у Римі, де представлено групу людей з конем, які проходять гірською дорогою між валунами під час сильного вітру. Другий варіант з альбому Nuova Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi incisi di acqua forte («Нове зібрання п’ятдесяти живописних костюмів») був виданий у Римі в 1815 році та повторений у 1817 році. Він простіший: на ньому зображено родину, чоловіка з дитиною та жінку на віслюкові, які крокують вперед, не зважаючи на сильний вітер. Львівська композиція з 1816 року – це спрощена версія другого варіанту. Рисунок не настільки докладно пророблений, як у гравюрі з альбому 1815 року. Більше уваги автор приділяє кольоровим контрастам синього плаща чоловіка та червоної спідниці молодої жінки, яка сидить на втомленому віслюкові, прикриваючи рукою свою хустку, і поклавши другу руку на кошик. За тата ховається його син – повненький, босий хлопчисько, у коротких до колін жовтих штанах. Дія відбувається на вершині гори. Поруч лише низькоросле дерево, що хилиться додолу від сильного вітру.